عطر حضور

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

بو می کشم عطر حضورت را ؛

از لابلای خش خش خشک خاطراتی که کم آورده اند

حس مهربان نگاهت را ...

خالی می کنم جای دستانت را ،

میان هجوم دست هایی که هرگز ...

هیچ یک ... دستانم را گرمابخش نخواهند بود به مهر !

اینک ، بعد از رفتن بی بهانه ات ...

آسمان شب های سکوت دلم ،

گم کرده است راهروشن مهتابرا ...

و من ؛ میان این همهآرامش کم می آورم تو را !

نه ... نمی گویم کاش بودی ...

نه ... نمی خواهم برگردی ...

برایتپش های بی قرار قلبم ،

بودنت کافیست ؛ حتی در فرادست ها

خوب باش و خوب بمان ، خوب من

و مراقب احساسی باش که از قلب من ،

 با خود به میهمانی گل ها برده ای ...



نظرات شما عزیزان:

my love
ساعت23:37---26 مهر 1391
چـرا فـکـــر مي کُـنـي اون بـهـت خيـــانت کـرده؟!؟!
ايـن تـويـي کـه بـا انـتـخــــاب کـردن و
دوســت داشـتـن کـسي کـه لـيـاقــتـتـو نـداره بـه خــودت خـيـانـت کـردي.


nastaran
ساعت19:00---16 مهر 1391
سایه جان عزیز دلم خخخخخخخخخخخیلی قشنگ بود .

NeGIn
ساعت14:09---15 مهر 1391
ینجــاوقتـی آدمـهــارو شنـــاختــه بــاشی دیـگه ازتــرس از جــن وپـــــری و تـــاریـکـی..معنــــی نـمـیــده !





کافیــه فقـط کمـی بالــت شکستـــه باشه و حسـو حـال خودتـــو پــروازو نداشتـه باشـی..





دقیقـا تـرس ازهـمــونجــامعــنــی پیــدا میـکنــه کــه زیـروبـال وپــرتـو میـگیـرنـو مهربــونـی میکنـن





منتـهابـاایـن انتـظارکه یــه سقوط سهمگیـن درانتـظارتـه..





اونـجـاس کــه تــــو دلـت میـگـی : خـدا بخیـــرکنــه..
پاسخ: سلام عزیزم ... مرسی ... قشنگ بود


امین
ساعت19:08---9 مهر 1391
میخوام بازم توی چشمام یه دنیا خاطره باشه

توی آغوش من بازم یه عشق تازه پیداشه

میخوام رنگای شادی رو بپاشم روی کابوسم

تو رویاهای رنگینم بازم دستاتو می بوسم

تموم هق هق شب هام باید از گریه خالی شه

باید طوری بخندم که همه اشکام جاری شه

توی رویاهای رنگینم بازم دستاتو می بوسم

چشامو وقتی می بندی چه بی شرمانه میسوزم

همین امروز میسازم یه کلبه رو به روی تو

اتاقی که تمومه شب بگیره رنگ و بوی تو


کیوان
ساعت22:32---8 مهر 1391
سلام وبلاگ خوبی داری اگه حوصل کردیی به وبلاگ من هم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 15 مهر 1391برچسب:,

] [ 13:22 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید